2010. december 5., vasárnap

JessBaby1990's Critics



Akkor kezdemis.
Medoll: Wow! És még egy wow! *_*
Attól még csinek sminktippet.:)
Az egyik kicsit sápadtabb, a másik élénki. Hát igazából te sokkal jobban csinálod, az enyém béna a tiédhez képest.*-*
10/10
Suite:Szerintem tök jól megoldottad, hogy az első szoba végében van egy kijárat.:) A ruhás szoba is jó, bár még kevés a ruhád ezekhez..:S A zongorás is jó, bár én vennék hozzá hátteret.. Elvégre ss vagy.. A rózsaszín szoba is nagyonjó.*-* A kinti szoba, az nagyon jóó. Imádatos.*-* Az arany az is tökjóleett: DD
Wáoo.
10/9

Ruhák száma: Bepakoltam a szobákból a ruhákat, és hát ilyen sok ponthoz 2 oldalnyi ruha. Hát kevéslem.:/
10/8

Bemutatkozás: Tök szines, és szép.
10/10

Ruhák kinézete: Rock, punk. Ezzel semmi baj.(L)
10/10

Stílus: Mint már mondtam, rock punk. Nekem bejön, sőt, imádom mivel a kenvenc zenekarom a parkway drive.*-*
10/10

60/57
Grt. Szép pont.*-*
Pusza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése