2011. április 10., vasárnap

De egy csiraa.:O

Néézzéétekmáár. :/ Nem bír magával szegény.:]


Miss.Tam.

álljál már le te kutya.

jövőhétre már nem lesz nálad a doll.
;)
te kis csira.
mert nem értesz te a hackekhez.

96Doris
fúúú miaz mutatod h mi kis hacker v?

Miss.Tam.
hát ugyis visszaszerzem

96Doris
ja,csak h ha elveszed hipp-hopp ide a pénzem KAMATOSTÚL!

Miss.Tam.
te kisszarkavarófasz.

96Doris
jujj
nagyvagányv...:S
Miss.Tam.
hát nem adom vissza a pénzed
az tuti mert megigértél valamit
sajnállak.
most visszakapod a sok köcsögséget amit a többiekkel műveltél.
96Doris
és, kit érdekel ELADTAD NEKEM NEM SZABHATSZ H MELYIK DOLLOMAT FIZETEM BE. aha kivel is?

Miss.Tam.
mindenkivel
szóval már nemhiszem hogy két hét múlva be tudsz majd lépni..

96Doris
fenyegetőzünk, fenyegetőzünk

Miss.Tam.

igen.
majd meglátod

96Doris

reni-stardollcity.blogspot.com


nézd meg ;)

18:14Miss.Tam.

jolvan


legalább többen néznek majd.*-*

hírnév.

vagymondjuknem

mert a blogotok szar

és nem néz rá senki

:/

18:1596Doris

nana azt azért ne vedd a szádra


menj kicsit lejebb és nézd meg honnan és mennyien néznek minket

18:17Miss.Tam.

ha 5en néznek mindennap


ugyanaz az 5 ember

az ugy összejön

te csira

18:1896Doris

azt sem tod mit jelent h csira ugyh.


18:18Miss.Tam.

dehogynem


te talán nem

mert annyira kevés a szókincsed drága


96Doris

nekem? ha ismernél nem mondanád ezt miss hacker ;)


najó száállj le rólam é

és fizesd vissza ami járnekem

18:20Miss.Tam.

96hacker.:)


nem fizetem vissza

te igéretszegő

18:2196Doris

mondtam h nem bizti h befogom fizetni de látom ingyen élő v


18:21Miss.Tam.

énnem vagyok ingyenélő


figyeljcica

nekem 5en tudják a jelszavamat.

és amit csinálnak rajta azt meg is fizetem nekik

szóval

nézzük csak ki az ingyenélő..

aki másokkal fizetteti be magát

mint te..


96Doris

dollt adtam el "cica"


18:23Miss.Tam.

ahapersze


utána meg visszalopod.-.-


96Doris

ne oszd már az észt -.-


18:24Miss.Tam.

dehogynem:]



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése